بسیج مرودشت

وبلاگ خبری تحلیلی مذهبی بسیج مرودشت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ بسیج مرودشت خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مردم شهرستان مرودشت با انتشار بیانیه‌ای برگزاری نمایش‌های طنز و جشن‌گونه را در شب‌های شهادت امام کاظم(ع)، حضرت شاهچراغ(ع) و وفات حضرت زینب(س) توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان را محکوم کردند.

اعتراض مردم مرودشت به اداره فرهگ و ارشاد اسلامی مرودشت

این در حالی است که عده‌ای از جوانان و دوستداران اهل بیت(ع) خود را رهرو خاندان عصمت و طهارت می‌دانند و بارها برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) اعلام آمادگی کرده‌اند. بنابراین صلاح ندیدند ساکت بنشینند و بیانیه‌ای را صادر کرده و به امضای عده‌ای از دوستداران اهل بیت(ع) رساندند.

همچنین، نمایش ذکر شده نمایش طنز متولد کارخانه ۲ است که از ۲۵ اردیبهشت‌ماه تا ۱۱ خرداد‌ماه در تالار مهر شهرستان مرودشت که متعلق به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرودشت است، برگزار شد.

در این بیانیه آمده است: «عاشورا، خونی بود که با حلقوم زینب(س) به کوچه‌های کوفه و شام کشیده شد و سپس، در فواره بلند خون شهیدان و شعر شورانگیز شیعی، به امروز رسید.

ما مدیون عاشورائیم. اگر آن روز زینب(س) کتاب قطور صبوری را تدوین نمی‌کرد، امروز هیچ‌کس را معیار صبوری نبود. زینب(س) حجت شکیبایی است و آیه بردباری. در شکننده‌ترین لحظه‌ها و در ازدحام آزمون‌ها و آتش و آوارگى، کیست که فصلی از کتاب زینب(س) را بخواند و حقارت رنج خود را در مقایسه با آن رنج‌های کوه‌شکن درنیابد. هنوز هیچ آشنا با عاشورایی، قدرت نیافته بزرگی شخصیت او را درک کند.

اگر می‌خواهید با ما وارد بهشت شوید، ولایت ما را داشته و در عزای ما عزادار و در شادی ما شاد باشید‌. امام رضا(ع) اینک مشاهده می‌کنیم که در شهرستان مرودشت، عده‌ای با به راه انداختن نمایش‌های طنز در شب وفات حضرت زینب(س) مظهر صبر و عشق و وفا، چهره شهر را مخدوش و قلب دوستان اهل بیت(ع) را محزون کرده‌اند.

دین اسلام هیچ وقت با شاد بودن مخالف نبوده و نیست اما آنچه مهم است توجه به زمان و فرصت‌هاست و طبق سیره ائمه(ع) سفارش مؤکد شده است که در ایام شادی ایشان شاد و در عزای ایشان عزادار باشیم.

لذا ما جمعی از دوستان اهل بیت(ع) اعلام می‌داریم که مسئولان شهر باید بدانند که حفظ شعائر اسلامی جزء ضروریات مکتب شیعه و دین اسلام است و برگزاری جشن و نمایش های طنز در ایام سوگواری اهل بیت در مکان‌های دولتی مخالف این شعائر است. از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرودشت نیز می‌خواهیم تا با در نظر گرفتن موقعیت‌ها جهت ارتباط مؤثر و مستمر با مردم و در مسیر انقلاب اسلامی و حفظ آرما‌ن‌هایش گام بردارد.

همچنین از مردم شهرستان مرودشت می‌خواهیم تا با مشاهده چنین برنامه‌هایی ضمن تذکر در قالب امر به معروف و نهی از منکر، بیماردلان را از خود دور، افراد مغرض را نفی و به افراد نادان، بصیرت و بینش بخشند و در جهت روشنگری در جامعه گام بردارند».

نمایش طنز متولد کارخانه 2 در مرودشت مورد هجوم قرار گرفت

 

 

رزمی کاران مرودشت

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور ۲۰۰ کونگ فو کار در مسابقات مرودشت

به گزارش “سلام مرودشت” امروز مسابقات قهرمانی استان در سبک کونگ فو توتایما در مرودشت برگزار گردید . در این مسابقات که باهمکاری حوزه بسیج امام حسن مجتبی ع برگزار شد ۲۰۰ کونگ فو کار در قالب ۱۸ تیم از شهر های شیراز ، زرقان ، استهبان ، نی ریز ، زرین دشت ، پاسارگاد ، ارسنجان ، سیدان و فاروق حضور داشتند و در سالن شهید برزگری اداره ورزش و جوانان مرودشت به رقابت پرداختند .

مهدی زارع مسئول سبک کونگ فو توتایما استان فارس بیان کرد : در این دوره از مسابقات تیم پایگاه کمیل حوزه بسیج خاتم الانبیاء به مربیگری بهروز سلیمی به مقام قهرمانی دست یافت و پس از آن تیم های بقیه الله حوزه خاتم الانبیاء به مربیگری محمد مهدی زارع به مقام نائب قهرمانی وتیم استاد رفیعی به مقام سوم دست یافت .

همچنین تیم ذوالفقار حوزه بسیج امام حسن (ع) نیز به عنوان تیم اخلاق این دوره از مسابقات برگزیده گردید .

مسابقات رزمی مرودشت

بقیه خبر و تصاویر در ادامه مطلب


ادامه مطلب

بسم الله الرحمن الرحیم

پدر شهید مرودشتی ۳ میلیارد و نیم وقف کرد

 

وقف بزرگ در مرودشترئیس اداره اوقاف وامور خیریه مرودشت گفت: پدر شهید محمد حسن عسکری سه باب مغازه را در شهر مرودشت به ارزش سه میلیاردوششصد میلیون ریال وقف کرد که سند این املاک در اداره اوقاف وامور خیریه مرودشت به ثبت رسید.

مرادپورگفت: از ابتدای امسال تاکنون ۹ مورد وقف در مرودشت به ثبت رسید که به نسبت پارسال دو برابر افزایش یافت.

 

منبع: واحد مرکزی خبر

امام‌جمعه مرودشت تأکید کرد؛

    بسم الله الرحمن الرحیم                           

لزوم وقف خانه‌ عالم در کنار مساجد                            

                                گروه خبرنگاران افتخاری/ رضا مردانه: امام‌جمعه مرودشت گفت: ما ده‌ها روستا داریم که به خاطر نداشتن خانه عالم، روحانی ندارد که بهتر است در کنار هر مسجد یک خانه به اسم خانه عالم وقف کنیم.                            

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مرودشت، آیت‌الله غفوری میبدی، امام‌جمعه مرودشت در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت: امسال با همکاری هیئت‌های عزاداری، علما و مسئولان شهر مراسم باشکوهی در شهر و بخشی از روستاهای مرودشت در روز اربعین برگزار شد.

وی در ادامه درباره جایگاه مرودشت، بیان کرد: شهرستان مرودشت، به دلیل آثار باستانی که در نزدیکی شهرستان است جنبه جهانی دارد. نامش در همه دنیا شناخته شده است و کسانی که برای دیدن آثار باستانی می‌آیند برای دیدن شهر مرودشت نیز می‌آیند. این شهر باید الگوی کشورهای دنیا و کشورهای اسلامی باشد و معماری آن باید کاملاً اسلامی باشد.

امام‌جمعه مرودشت عنوان کرد: 9 دی‌ماه روز وقف بوده و وقف میراث دین‌مداران گذشته است و باید آن را حفظ کنیم. کسانی که موقوفه‌ای در دست دارند بدانند تصرف غیرمجاز موقوفات، ندادن اجاره و حقوق موقوفات، کم دادن و دیر دادن اجاره موقوفات اینها حرام‌خواری است و باید سعی کنیم حقوق موقوفات ادا شود. ما ده‌ها روستا داریم که به خاطر نداشتن خانه عالم، روحانی ندارد که بهتر است در کنار هر مسجد یک خانه به اسم خانه عالم وقف کنیم.

آیت‌الله غفوری در رابطه با فتنه 88 نیز گفت: امروز مصادف است با روز عاشورای سال 88 و در آن روز عده‌ای از فرصت‌طلبان، منافقان ضد انقلاب خواستند با آمدنشان از این فرصت استفاده کنند. از طرفی اربابان آنها از جمله رادیو بی بی سی و تلویزیون انگلیس و صحنه‌گردانان خارجی با تمام توان وارد صحنه شده و این گروه‌ها را برای به هم ریختن کشور تشویق می‌کردند و هدفشان ایجاد کودتای مخملی در کشور ما بود.

وی ادامه داد: فکر می‌کردند مردم ما مثل بعضی کشورها نشسته و دست روی دست می‌گذارند تا این منحرفان در روز عاشورای حسینی بیایند و پرچم امام حسین(ع) را آتش زنند. مردم در روز 9 دی‌ماه با حضور حماسیشان به صورت خودجوش این حرکات ضد انقلاب و مرموز را محکوم کردند.

خطیب جمعه مرودشت در پایان یادآور شد: این انقلاب به ما عزت، شرف و آبرو داده است و باید در مقابل دشمنان خونخوار و افراد ناآگاه بایستیم و پرچم انقلاب را سالم و برافراشته به دست صاحب اصلی‌اش حضرت قائم(عج) تحویل دهیم.

بسم الله الرحمن الرحیم

برای دیدن بقیه تصاوی روی لینک زیر کلیک نمایید

هیات انصار المهدی عج


ادامه مطلب

بسم الله الرحمن الرحیم

افتتاح کتابخانه تخصصی مهدویت مرودشت با حضور جمعی از مسئولان

 

کتابخانه تخصصی مهدویت مرودشت

مرودشت

برای دیدن سایر تصاویر به ادامه مطلب بروید


ادامه مطلب

بسم الله الرحمن الرحیم

 

برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی مرودشت+ تصاویر

 

farhang 3 جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان مرودشت، برگزار شد.

 

به گزارش دریافتی "ندای مرودشت" از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، جلسه شورای فرهنگ و عمومی این شهرستان در محل دفتر امام جمعه برگزار گردید.

 

در ابتدای این جلسه که با حضور امام جمعه، فرماندار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، و نمایندگان سایر ادارات شهرستان مرودشت تشکیل شد، از برگزاری طرح "سوگواره عاشورائیان" توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، تقدیر شد و اعضای شورا، حمایت خود را از از چنین اقدامات فرهنگی در مناسبت های مختلف ابراز داشتند.

 

در ادامه، اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان مرودشت، پیرامون موضوعات مختلف فرهنگی شهرستان از جمله تجمع عزاداران همزمان با اربعین حسینی، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

تأسیس مسجد دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت و مسائل مربوط به آن، از دیگر مسائلی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

 

در پایان این نشست مقرر گردید از طرف سازمان تبلیغات اسلامی و با حضورمسئولین نهادهای مربوطه و هیئت های مذهبی شهرستان، جلسه ای جهت هماهنگی تجمع روز اربعین حسینی برگزار شود.

 

همچنین این شورا، بر ساخت مسجد دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت و گلدسته های تأکید نمود و خواستار رسیدگی به این موضوع و تلاش برای رفع موانع آن در جلسه ای با حضور اعضای شورای شهر و مسئولین این دانشگاه و اداره کل میراث فرهنگی و دیگر نهادهای مربوطه، شد.

 

دیگر مصوبه این جلسه، برگزاری سالیانه "سوگواره عاشورائیان" از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، در ایام ماه محرم و صفر بود.

 

farhang 1http://www.nedayemarvdasht.ir/images/farhangomumi/farhang_2.jpg

 

بسم الله الرحمن الرحیم

IMG_7246.jpg - 203.11 کیلو بایت

بقیه تصاویر در ادامه مطلب


ادامه مطلب

بسم الله الرحمن الرحیم

 

نتیجه پیگیری های اصحاب رسانه در مرودشت ملموس و محسوس

 

به گزارش بسیج مرودشت پس از آن که تصاویری از نوشته ها بر روی المان ها و نماد های شهرمان در فضای اینترنت پخش شد مسئولین و مردم نسبت به امحاء نوشته ها اقدام نمودند . پس از آن که نوشته های المان محمد رسول الله ص برطرف شد امروز شاهد آن بودیم که نوشته ی  روی ماشینی که در پل زیر گذر میدان معلم قرار داشت محو شده است .

 

این می تواند تاثیر اصحاب رسانه را در دنیای امروز به خوبی نشان دهد و اینکه مردم باید بیش از پیش مطالبات خود را از طریق اصحاب رسانه بیان و پیگیری نمایند و مسئولین نیز باید پاسخ گوی نیاز های به حق مردم باشند .


مطالب مشابه :

خودتان قضاوت کنید که این ماشین با نوشته اش زیباست یا بی آن ؟

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

زمین لرزه ای به بزرگی 3 و یک دهم درجه در مقیاس درونی زمین ( ریشتر) شهر فتح آباد از توابع مرودشت را لرزاند.

 

شبکه لرزه نگاری شیراز وابسته به مرکز لرزه نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران اعلام کرد این زمین لرزه ساعت 2 و 41دقیقه و 34 ثانیه بامداد امروز فتح آباد فارس را تکان داد.

 

کانون این زمین لرزه در 15 کیلومتری فتح آباد و در عمق 20 کیلومتری زمین گزارش شد.

منبع: واحد مرکزی خبر

 

بسم الله الرحمن الرحیم

استاندار فارس گفت: شوراهاي اداري شهرستان ها بايد با تشكيل كميسيون هاي تخصصي و پيگيري مباحث كارشناسانه، به دنبال حل مسائل شهرستان باشند.     

سيد محمد احمدي در شوراي اداري شهرستان مرودشت اظهار داشت: مديران شهرستان بايد با شناسايي و بررسي امكانات و مشكلات شهرستان، تلاش كنند ظرفيت هاي موجود را از بالقوه به بالفعل تبديل كرده و فرآيند توليد ثروت را در جامعه تقويت كنند.

نماينده عالي دولت در استان فارس با اشاره به اين كه چندين سال به عنوان فرماندار شهرستان مرودشت به مردم اين منطقه خدمت كرده است، اظهار داشت: مرودشت محل كار و توليد است و مردم اين شهرستان داراي فرهنگ كار و توليد هستند.

وي با بيان اين كه مديران بايد تلاش كنند جامعه دانشگاهي و علمي را درگير حل مسائل اساسي جامعه كنند تا دانشگاه ها پويايي و تحرك بيشتري پيدا كرده و معضلات جامعه نيز برطرف شود، افزود: شايسته نيست فارغ التحصيلان دانشگاه ها و نخبگان جامعه احساس پوچي كنند و از توانائي هاي آنان براي رفع مشكلات كشور به خوبي استفاده نشود.

استاندار فارس با بيان اين كه نظام جمهوري اسلامي بر پايه هاي توحيدي بنا و با خون شهدا برپا شده است، خاطر نشان كرد: رهبري اين نظام بر عهده مجتهد است و مسئولين به دنبال اجراي قوانين اسلامي اسلامي هستند؛ خدمت به مردم در اين نظام اسلامي، عبادت و سعادت است.

احمدي با تاكيد  بر اين كه به بركت رهبري هاي داهيانه مقام معظم رهبري، مسئولين كشور در همه عرصه هاي داخلي و خارجي درخشيده اند، افزود: ما در مقابل تهديد و تحريم دشمنان مرعوب نشده و خضوع نمي كنيم و راهي را كه با افتخار آغاز كرده ايم به پايان خواهيم رساند.

نماينده عالي دولت در استان فارس گفت: اگر به خودمان متكي باشيم و توان داخلي كشور را مورد توجه قرار دهيم دچار خسارت نخواهيم شد ولي چنانچه دل در گرو بيگانه داشته و به دنبال سفره خارجي باشيم، به اهداف خود نخواهيم رسيد.

وي با تاكيد بر اين كه مردم اثبات كرده اند شعار برخواسته از شعور؛ استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي، هرگز كم رنگ نخواهد شد و آنان مستحكم تر از گذشته به سمت اهداف نظام اسلامي حركت خواهند كرد، اظهار داشت: استقلال مهم ترين نعمت و دستاورد جمهوري اسلامي ايران است و نبايد به هر بهانه اي اجازه دهيم اين نعمت مخدوش شود.

استاندار فارس با اشاره به اين كه ايالات متحده آمريكا بزرگ ترين قدرت مادي دنيا به شمار مي رود و هيچ كشوري در جهان ياراي مقابله با اين كشور را ندارد، خاطر نشان كرد: جمهوري اسلامي ايران تنها كشوري است كه با تكيه بر شعارهاي مكتبي و رهبري الهي و ايثارگري مردم در مقابل اين قدرت استكباري ايستادگي كرده و از حقوق خود در مسائل مختلف از جمله هسته اي دفاع كرده است.

احمدي با بيان اين كه هيچ نظامي در سراسر جهان مانند جمهوري اسلامي وجود ندارد، گفت: امروز پس از 35 سال مقاومت و عبور از عرصه هاي خطرناك، بايد به بازارهاي جهاني بينديشيم.

وي اشتغال و سرمايه گذاري را اولويت كاري خود در استان فارس برشمرد و افزود: ايجاد اشتغال سياسي ترين و ديني ترين فعاليت امروز است.

نماينده عالي دولت در استان فارس با اشاره به اين كه جمهوري اسلامي ايران در زمينه هاي سياسي به اقتدار قابل توجهي در عرصه هاي منطقه اي و بين المللي دست پيدا كرده است، اظهار داشت: بايد تلاش كنيم كشور در عرصه هاي اقتصادي نيز به اقتدار و استحكام لازم دست پيدا كند.

 

سایر تصاویر در ادامه مطلب


ادامه مطلب

[ چهار شنبه 20 آذر 1392برچسب:استاندار فارس , شورای اداری مرودشت , بسیج مرودشت , مرودشت , مرودشت نا,

] [ 21:53 ] [ رضا مردانه ( عمار رهبری) ]

[ ]

بسم الله الرحمن الرحیم

جدیدترین کتاب آیت الله سید محمود موسوی نژاد، مناظره با علمای وهابی

این کتاب «مناظره با علمای وهابی، در مکه و مدینه» نام دارد و توسط انتشارات نادریان، روانه بازار کتاب شده است.

مضمون این کتاب، شامل مناظرات و مباحثاتی است که بین نویسنده و برخی از علمای وهابی مکه و مدینه، در خلال سفرهای حج، انجام شده است، که وی با استفاده از آیات و روایات مستند، به شبهات آنها پاسخ داده است.

منبع : مرودشت نا

[ چهار شنبه 20 آذر 1392برچسب:,

] [ 21:47 ] [ رضا مردانه ( عمار رهبری) ]

[ ]

بسم الله الرحمن الرحیم

 

عکس: پلاکارد معنادار مردم سیدان مرودشت

 

به گزارش ندای مرودشت در حاشیه مراسم کلنگ زنی بیمارستان سیدان مرودشت، جمعی از متقضیان مسکن مهر سیدان پلاکارد زیر را بر روی دیوار ورودی سالن مراسم نصب کرده بودند.

 

مرودشت

 

بسم الله الرحمن الرحیم

مسابقات اهداف پروازی این بار در روستای گرم آباد مرودشت

این دوره از مسابقات صبح امروز به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانشجویی ترتیب یافت.

 

در این مسابقات که به همت هئیت تیراندازی و پایگاه بسیج امام حسین (ع) روستای گرم آباد برگزار شد 55 نفر به رقابت پرداختند.

به گفته علی عسگری مسئول هئیت تیراندازی شهرستان مرودشت این مسابقات برای نخستین بار باشرکت 55 نفر از علاقمندان روستاهای شهرستان ترتیب یافته که نفرات برتر به مسابقات استانی وکشوری راه پیدا خواهند کرد .

 

 

[ جمعه 15 آذر 1392برچسب:هفته بسیج , بسیج , بسیج مرودشت , مرودشت , اهداف پروازی , تصاویر مسابقات پروازی , روستاهای مرودشت,

] [ 21:14 ] [ رضا مردانه ( عمار رهبری) ]

[ ]

بسم الله الرحمن الرحیم

رقابت 100 خطاط مرودشتی در کارگاه مشق عشق

به گزارش بسیج مرودشت کارگاه خوشنویسی مشق عشق امروز در کتابخانه عمومی مرودشت برگزار شد . این مراسم به همت انجمن خوشنویسان مرودشت و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و حدود 100 نفر از خطاطان در رشته های خط تحریری ، نستعلیق ، شکسته ، معلی ، ثلث با هم به رقابت پرداختند .

آقای آل حسینی که به نمایندگی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم حضور داشتند در رابطه با اهداف این کارگاه بیان کرد  : اهداف ما در ابتدا گرامیداشت ایام صفر و محرم در قالب هنر می باشد و با توجه به رسالتی که هنر هنر در رشد و اعتلای فرهنگ دینی دارد باید پیام رسانی در این مورد را به نحو احسن انجام دهیم . همچنین می خواهیم افکار عمومی را به کار آیی هنر در رهبری و نقش بخشیدن به فعالیت های سوگوارای و تبیین اهداف قیام بزرگ عاشورا جلب نموده و فضای جامعه را در قالب برنامه های هنری فرهنگی تلطیف نماییم.

ایشان بیان نمود غالب افرادی که در حوزه خوشنویسی مرودشت فعالیت می کنند در این برنامه حضور داشته و علاقه های خودشان را به حفظ شعائر دینی در قالب حوزه هنری ابراز داشته اند و ما نیز به دنبال آن هستیم تا برای هنرمندان فضا و بستری مناسب در جامعه ایجاد نماییم تا هنرمندان بتوانند بهتر نقش شان را در جامعه ایفا نمایند .

خانم عزیزی مسئول انجمن خطاطان در مصاحبه با بسیج مرودشت بیان نمودند با توجه به جایگاه ویژه هنر فاخر خوشنویسی و تاثیر گذاری شگرف در بسط و ترویج فرهنگ ناب اسلامی ، انجمن خوشنویسان مرودشت  اقدام به برگزاری نمایشگاهی تحت عنوان مشق عشق نموده است و موضوعاتی نظیر احادیث و روایات در مورد امام حسین ع ، اشعار در مدح و منقبت و رثای حضرت سید الشهدا ع ، الگوی ظلم ستیزی در تاریخ بشریت استقامت و حریت مکتب فکری امام حسین ع ، عزت مداری و ذلت ناپذیری حضرت سید الشهدا و اصحاب ایشان ، کلمات قصار بزرگان در ارتباط با امام حسین ع ، فرازهایی از زیارت عاشورا و قیام عاشورا در برپایی این کارگاه و برگزاری نمایشگاه مورد توجه انجمن بوده است .

http://8pic.ir/images/25366033969561865080.jpg

http://8pic.ir/images/28319550525310772319.jpg

http://8pic.ir/images/65231014426440668318.jpg

بقیه تصاویر در ادامه مطلب <<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

 


ادامه مطلب

بسم االله الرحمن الرحیم

بیش از 3ماه از نصب المانی با نقوش اسماء الله وائمه اطهار (س) در خیابان حد فاصل حضرت رسول (ص) می گذرد ،اما پرسشی که این روز ها برخی شهروندان را با علامت سوال مواجه می کند،این است که این المان نماد چیست ؟

 

برخی از شهروندان در یاداشتی و ارائه تصاویری ،آن را احتمالا نمادی از شیطان پرستی  می دانند که با ارائه مطالبی به معرفی آن پرداخته اند .

امابایستی از مسئولین شهرداری بویژه روابط عمومی آن پرسید آیا ضرروتی نداشت که برای نصب این المان در قالب بروشور یا تابلویی به معرفی آن پرداخت می شد تا این روزها ذهن افراد دچار شایعاتی نگردد؟

این درحالی است که به گفته برخی ،اگر این المان نمادی از شیطان پرستی است ،آیا مجریان  و طراحان آن ،که با هزینه بسیاری در این مکان نصب کرده اند، آنهم در مسیر بیشترین اماکن مذهبی شهر، چه پاسخی خواهند داشت.

به هر حال ضروری به نظر میرسد که  مسئولین شهرداری وبویژه روابط عمومی آن در جهت روشن کردن افکار عمومی هرچه سریعتر پاسخگو باشند تا انعکاس این اخبار  مشکلات بعدی به دنبال نداشته باشد.

پایگاه خبری تحلیلی سلام مرودشت نیز در این باره نوشته است: نماد مذکور شباهت عجیب و نزدیکی به یکی از معروفترین نمادهای ماسون ها یعنی همان شیطان پرستان دارد. این نماد بی شباهت به نماد ابلیسک نیست؛

برای خواندن ادامه گزارش به ادامه مطلب بروید

 

 

ادامه مطلب

بسم الله الرحمن الرحیم

رودخانه خدا را تقسیم کرده اند به چند باغ برای آقایان سرمایه دار

به گزارش بسیج مرودشت ، چند سالی است که به خاطر احداث سدهای مختلف و جمع شدن آب پشت سدها در طول سال مدت کمتری آب در رودخانه سیوند جاری است . به همین دلایل یعضی افراد فرصت طلب از موقعیت استفاده کرده و حصارهایی را اطراف رودخانه کشیده و در آنجا مشغول باغبانی هستند . اینکه چگونه ساحل رودخانه شد باغ شخصی عده ای ، بماند جال اینجاست که هر مدتی که می گذرد طول و عرض این باغ ها رشد می یابد . به نظرم همین طوری بگذرد تا چند سال آینده شاهد ظهور باغ شهری ها و شهرک ها در وسط رودخانه باشیم .

از کنار بعضی باغ ها راهی میگذرد تا به رودخانه برسیم صاحبان باغ ها برای عدم ورود ماشین ها به این محل درون راه را پر از خرده شیشه کرده اند و این یعنی نهایت پر رویی و انصاف و عدالت از نوع خودشان .

گفتیم تا مسئولان بدانند هر چند میدانیم که میدانند و خواهند دانست حال ببینیم چگونه برخوردی صورت خواهد گرفت ؟

به باغدار ها بگویید اخلاق اسلامی را با باز گذاشتن راه های عمومی رعایت کنند اگر ماشین شخصی به هنگام عبور و مرور از میان خرده شیشه های جا سازی شده شخص باغدار خدای ناکرده پنچر شود معصیت خدا و حق الناس نموده است و امثال من مطمئنا از این حق الناس ها نمی گذرند .

این یک مطالبه مردمی بود که بنده پوشش خبری دادم و مطمئنا در آینده پیگیری هایی خواهم کرد .

اما دوستان باغدار از ما شاکی نشوند چون امر به معروف و نهی از منکر واجب است حتی در فضای مجازی .

مرودشت

http://8pic.ir/images/33027515883256092274.jpg

ساخت و سازهای غیر مجاز در مرودشت

بسم الله الرحمن الرحیم

تیم پایگاه کمیل قهرمان مسابقات کیک بوکسینگ جام یادواره شهدا

به گزارش بسیج مرودشت ، به مناسبت هفته بسیج در مسابقات کیک بوکسینگ  ikn جام یادواره شهدا 8 تیم از سراسر استان حضور داشتند که در مسابقات چهار جانبه کیک بوکسینگ با هم رقابت می کردند . در این دوره از مسابقات که به میزبانی مرودشت بود مسابقات در سوله ورزشی حوزه مقاومت خاتم الانبیاء ظهر امروز به پایان رسید .

دوستان ورزشکار از اینکه مسئولان در جمع آنها حاضر نشده بودند ناراضی بودند و از ما خواستند تا این مورد را به گوش مسئولان شهر برسانیم و با وجود مشکلاتی که در رابطه با محل برگزاری مسابقات وجود داشت از قبیل نبود برق و... این مشکلات را نادیده گرفته و از مجموعه حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء و پایگاه کمیل نسبت به برگزاری این مسابقات تشکر و اعلام رضایت نمودند .

اسامی تیم های برگزیده این مسابقات به شرح زیر است :

تیم پایگاه کمیل به سرپرستی برادران سلیمی رتبه اول

تیم شهید مصطفی پور به سرپرستی حسین مصطفی پور رتبه دوم

تیم برق مرودشت به سرپرستی سلمان شریعتی رتبه سوم

تیم شهدای کوشک به سرپرستی علیرضا همایون به عنوان تیم اخلاق برگزیده شد .

محمد مهدی زارع مسئول کمیته داوران استان در این مسابقات مسئول کمیته داوران بود و اسامی داوران این دوره مسابقات نیز به شرح زیر است :

محمد حسین خادمی

ابوذر زارع

حامد مردانه

بهروز سلیمی

آرش امیری

 مرودشت

بسیج مرودشت

http://8pic.ir/images/52504618760872820614.jpg

http://8pic.ir/images/21517476960126964087.jpg

http://8pic.ir/images/86101406177267851030.jpg

http://8pic.ir/images/79655575880744760924.jpg

http://8pic.ir/images/54254179415675687639.jpg

http://8pic.ir/images/34869939545109317168.jpg

http://8pic.ir/images/91461980121507633541.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 


ادامه مطلب

بسم الله الرحمن الرحیم

برگزاری همایش و نشست پرسش و پاسخ آنسوی روابط دختر و پسر

همایش و نشست پرسش و پاسخ آنسوی روابط دختر و پسر با تلاش و هماهنگی کانون عفاف وحجاب حوزه فرهنگی در تاریخ 28/8/92 برگزار گردید

این نشست که راس ساعت 9:30 صبح ترتیب داده شده بودکه به دلیل تأخیر در پرواز حاج آقا دهنوی به ساعت 12:30 موکول گردید. از صبح روز همایش شاهد استقبال پرشور دانشجویان از این همایش بودیم.

خوشبختانه این همایش با حضور دکتر دهنوی با استقبال بی نظیر دانشجویان روبرو گردید.در شروع همایش به شرکت کنندگان پکیج های همایش اهدا گردید و حاج آقا دهنوی در فرصت محدودی که در اختیار داشتند، روابط دختر و پسر و آسیبهای ناشی از این رابطه را با بیان دلنشین ایراد کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم

تجلیل از فرزندان دانش آموز ایثارگران مرودشت

IMG 3977
از دانش آموزان برتر فرزندان ایثارگران مرودشت، تجلیل شد.


به گزارش دریافتی "ندای مرودشت" از روابط عمومی اداره بنیادشهید و امور ایثارگران شهرستان مرودشت، در مراسمی با حضور رؤسای ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران و آموزش و پرورش شهرستان مرودشت، از دانش آموزان ممتاز  (فرزند ایثارگران) و برگزیدگان مسابقات قرآنی، تجلیل شد.


در این مراسم، که در دبرستان دخترانه شاهد برگزار شد، پس از تلاوت قرآن و مداحی، نوازاله رهبر رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مرودشت، ضمن خیرمقدم به دانش آموزان و والدین آنها، جامعه ایثارگر را مایه افتخار نظام دانست و با بیان حدیثی از امام محمدباقر (ع)، از دانش اموزان و والدین آنها خواست همواره در راه تحصیل علم کوشا باشند.


در ادامه مرتضی چراغی رئیس آموزش و پرورش شهرستان مرودشت، ضمن تقدیر از حمایت خانواده های ایثارگر حاضر در جلسه، از آنها خواست با توجه به استعداد این دانش آموزان، آنها را در زمینه مطالعات غیر درسی نیز تشویق و حمایت نمایند.

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه